Project 1999

Go Back   Project 1999 > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 254
Search took 0.01 seconds.
Search: Posts Made By: DoodyLich666
Forum: Green and Teal Discussion Yesterday, 05:07 PM
Replies: 23
Views: 1,168
Posted By DoodyLich666
Yeah, I have had the same experience. Seems like...

Yeah, I have had the same experience. Seems like the same few people trying to sell loam last few times Iíve been in EC.
Forum: Rants and Flames Yesterday, 12:00 PM
Replies: 732
Views: 28,884
Posted By DoodyLich666
Ah man I used to love those second life trolling...

Ah man I used to love those second life trolling videos.
Forum: Rants and Flames 03-05-2021, 07:57 PM
Replies: 732
Views: 28,884
Posted By DoodyLich666
Haha, I am not unconvinced that ol’ Lulz might be...

Haha, I am not unconvinced that ol’ Lulz might be taking so many big sips because he is thirsty for some hot elf cybers.
Forum: Rants and Flames 03-05-2021, 01:11 PM
Replies: 44
Views: 1,370
Posted By DoodyLich666
Big rip

Big rip
Forum: Rants and Flames 03-04-2021, 09:16 PM
Replies: 43
Views: 3,063
Posted By DoodyLich666
Well, I remember a couple other trans people...

Well, I remember a couple other trans people accusing Lulz of sliding into their dms not too long ago. Are his memes just attempts at “negging” his way into people’s hearts like a pickup wrist or...
Forum: Off Topic 03-04-2021, 09:01 PM
Replies: 20
Views: 326
Posted By DoodyLich666
That all sounds gross and completely unsatisfying.

That all sounds gross and completely unsatisfying.
Forum: Rants and Flames 03-04-2021, 03:01 PM
Replies: 732
Views: 28,884
Posted By DoodyLich666
Big if true. Makes for a better r&f plot twist...

Big if true. Makes for a better r&f plot twist for sure.
Forum: Rants and Flames 03-04-2021, 01:02 PM
Replies: 732
Views: 28,884
Posted By DoodyLich666
Lulz, u into chix with dix bruh? I was...

Lulz, u into chix with dix bruh?
I was starting to wonder if that might be a thing based on your past meme battles, and subsequent bans, with the resident trans-forum folks. It’s a weird hill to...
Forum: Off Topic 03-04-2021, 11:32 AM
Replies: 4,222
Views: 388,496
Posted By DoodyLich666
Sanguisugabogg ...

Sanguisugabogg
https://m.youtube.com/watch?v=QYFcdFHuk8c&noapp=1
Forum: Off Topic 02-19-2021, 10:03 PM
Replies: 9
Views: 133
Posted By DoodyLich666
That is the new mount and blade game?

That is the new mount and blade game?
Forum: Rants and Flames 02-18-2021, 09:15 PM
Replies: 310
Views: 16,649
Posted By DoodyLich666
Haha, I guess I never noticed the gnome...

Haha, I guess I never noticed the gnome pedophilia link. Got some examples? I always knew I didnít like those little fuckers.
Forum: Off Topic 02-18-2021, 09:12 PM
Replies: 69
Views: 1,090
Posted By DoodyLich666
Yes, humans migrated to Arrakis, and it was the...

Yes, humans migrated to Arrakis, and it was the makers who made a desert of the planet. It is all explained in Children of Dune.
Forum: Off Topic 02-18-2021, 06:06 PM
Replies: 69
Views: 1,090
Posted By DoodyLich666
How long will it rove before Shai-Halud takes it...

How long will it rove before Shai-Halud takes it beneath the sands?
Forum: Off Topic 02-18-2021, 02:17 PM
Replies: 118
Views: 1,549
Posted By DoodyLich666
Is there a specific scandal he is tied to?

Is there a specific scandal he is tied to?
Forum: Off Topic 02-18-2021, 02:15 PM
Replies: 118
Views: 1,549
Posted By DoodyLich666
Didn’t read, but what is wrong with Glenn...

Didn’t read, but what is wrong with Glenn Greenwald? I thought he was one of the good reporters out there really trying to disclose some things with his role in the Snowden leaks. What did he do to...
Forum: Green and Teal Discussion 02-17-2021, 11:22 AM
Replies: 5
Views: 353
Posted By DoodyLich666
You can do it if you worship Innoruuk.

You can do it if you worship Innoruuk.
Forum: Green and Teal Discussion 02-17-2021, 01:06 AM
Replies: 69
Views: 4,590
Posted By DoodyLich666
https://m.youtube.com/watch?v=cdaAWFoWr2c ...

https://m.youtube.com/watch?v=cdaAWFoWr2c
Didn’t I give you some money to get your hair, toes, and nails done the other day?
Forum: Rants and Flames 02-17-2021, 12:41 AM
Replies: 110
Views: 4,253
Posted By DoodyLich666
Damn, those fedora neckbeard memes get me every...

Damn, those fedora neckbeard memes get me every time.
Forum: Off Topic 02-14-2021, 12:17 PM
Replies: 28
Views: 530
Posted By DoodyLich666
Taking a morning shit.

Taking a morning shit.
Forum: Rants and Flames 02-11-2021, 11:21 AM
Replies: 10
Views: 591
Posted By DoodyLich666
Yeah, this salty drama pairs nicely with a spicy...

Yeah, this salty drama pairs nicely with a spicy meme.
Forum: Rants and Flames 02-11-2021, 08:23 AM
Replies: 310
Views: 16,649
Posted By DoodyLich666
If there are so many instances of people going...

If there are so many instances of people going off on racist tirades I would assume one of y’all would have gotten a screen shot or video.
Forum: Rants and Flames 02-11-2021, 12:21 AM
Replies: 186
Views: 16,534
Posted By DoodyLich666
If they made a fresh red server people might be...

If they made a fresh red server people might be convinced to go there for competitive eq.
Forum: Rants and Flames 02-09-2021, 12:59 PM
Replies: 31
Views: 2,855
Posted By DoodyLich666
Snitching to the guides every time you feel...

Snitching to the guides every time you feel slighted is what breeds the lawyer quest meta that everybody here seems to complain about in these r&f forums. Itís not about being macho, I think that an...
Forum: Rants and Flames 02-08-2021, 02:29 PM
Replies: 31
Views: 2,855
Posted By DoodyLich666
You donít want to let these fooís turn you into a...

You donít want to let these fooís turn you into a snitch though. The public call out beats that in my opinion.
Forum: Rants and Flames 02-06-2021, 11:39 PM
Replies: 50
Views: 3,268
Posted By DoodyLich666
GM forced forum quest rotation.

GM forced forum quest rotation.
Showing results 1 to 25 of 254

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 07:53 PM.


Everquest is a registered trademark of Daybreak Game Company LLC.
Project 1999 is not associated or affiliated in any way with Daybreak Game Company LLC.
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.