Project 1999

Go Back   Project 1999 > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Tunabros
Forum: Screenshots Today, 02:26 AM
Replies: 4
Views: 144
Posted By Tunabros
make a Nature Walker Scimitar!

make a Nature Walker Scimitar!
Forum: Blue Server Chat Today, 02:22 AM
Replies: 27
Views: 1,018
Posted By Tunabros
just got my cords for my SK like a month ago ...

just got my cords for my SK like a month ago

just farm plat bro

I am not going to sit around in HS smacking skeletons for 10 hours
Forum: Off Topic Today, 12:51 AM
Replies: 220
Poll: Ban Horza
Views: 3,695
Posted By Tunabros
what did horza even do

what did horza even do
Forum: Tanks Today, 12:43 AM
Replies: 14
Views: 208
Posted By Tunabros
put on a serpentine bracer and your gucci ...

put on a serpentine bracer and your gucci

https://wiki.project1999.com/Serpentine_Bracer
Forum: Off Topic Today, 12:36 AM
Replies: 31
Views: 554
Posted By Tunabros
yup took me like 10 minutes to set it up...

yup took me like 10 minutes to set it up (including download time)

client never crashed once

but you might have to close wineq2 if you have it open since it makes the client

run out of...
Forum: Rants and Flames Yesterday, 11:59 PM
Replies: 28
Views: 426
Posted By Tunabros
please stay on tlp

please stay on tlp
Forum: Green and Teal Discussion Yesterday, 05:28 PM
Replies: 13
Views: 392
Posted By Tunabros
lol those are genz kiddos

lol those are genz kiddos
Forum: Green and Teal Discussion Yesterday, 04:30 PM
Replies: 13
Views: 392
Posted By Tunabros
streaming with no mic zzzzz....

streaming with no mic

zzzzz....
Forum: Green and Teal Discussion Yesterday, 01:50 PM
Replies: 61
Views: 3,246
Posted By Tunabros
lol red players

lol red players
Forum: Rants and Flames Yesterday, 01:44 PM
Replies: 159
Views: 4,852
Posted By Tunabros
rip AG

rip AG
Forum: Off Topic Yesterday, 04:02 AM
Replies: 31
Views: 554
Posted By Tunabros
tried out TAKP and...

GODDAMN


its pretty fun

I might even switch

you all playing this shit? I'm hitting myself for not discovering it sooner

who knew boxing was so fun :eek::rolleyes:
Forum: Rants and Flames Yesterday, 03:52 AM
Replies: 31
Views: 1,992
Posted By Tunabros
Magnetares thank god she finally shut the...

Magnetares

thank god she finally shut the fuck up
Forum: Green and Teal Discussion Yesterday, 03:38 AM
Replies: 13
Views: 755
Posted By Tunabros
BEAD BEAD BEAD BEAD BEAD OH MY DAYS CAN...

BEAD BEAD BEAD BEAD BEAD

OH MY DAYS

CAN I HAVE A BEAD PLEASE
Forum: Casters Yesterday, 03:34 AM
Replies: 23
Views: 1,042
Posted By Tunabros
tbh its not really worth it just for some head...

tbh its not really worth it just for some head piece that's not even that great

the https://wiki.project1999.com/Insidious_Halo is way better and easier to get

but you do you

roleplay is...
Forum: Casters Yesterday, 03:31 AM
Replies: 23
Views: 1,150
Posted By Tunabros
it fucks up aggro and its pretty annoying to...

it fucks up aggro and its pretty annoying to manage and can get in the way etc

in classic, using pets to kill dragons or PoS bosses was top tier but it falls off quickly
Forum: Rants and Flames Yesterday, 02:50 AM
Replies: 28
Views: 965
Posted By Tunabros
If you like TLP so much I think this community...

If you like TLP so much I think this community would love if you stayed there
Forum: Off Topic Yesterday, 12:58 AM
Replies: 240
Views: 4,358
Posted By Tunabros
140

140
Forum: Off Topic 05-05-2021, 08:35 PM
Replies: 240
Views: 4,358
Posted By Tunabros
134

134
Forum: Rants and Flames 05-05-2021, 01:37 AM
Replies: 31
Views: 807
Posted By Tunabros
<Not Racist BTW>

<Not Racist BTW>
Forum: Bugs 05-04-2021, 03:14 PM
Replies: 38
Views: 4,197
Posted By Tunabros
so how much plat should I save for a lr?

so how much plat should I save for a lr?
Forum: Rants and Flames 05-04-2021, 03:13 PM
Replies: 31
Views: 807
Posted By Tunabros
<Dropping Reavers On Em>

<Dropping Reavers On Em>
Forum: Casters 05-04-2021, 02:21 PM
Replies: 23
Views: 1,150
Posted By Tunabros
nah was just saying that I don't want to raid...

nah was just saying that I don't want to raid with a mage just play it to 60 and have fun

on it

was wondering if I'll be cucking myself if I don't have those staffs
Forum: Off Topic 05-04-2021, 02:12 AM
Replies: 35
Views: 534
Posted By Tunabros
what does this have to do with mortal kombat...

what does this have to do with mortal kombat again?
Forum: Off Topic 05-03-2021, 10:28 PM
Replies: 35
Views: 534
Posted By Tunabros
*23 there are emulators out there snortle ...

*23

there are emulators out there snortle

your boomer mind wouldn't understand
Forum: Off Topic 05-03-2021, 10:05 PM
Replies: 35
Views: 534
Posted By Tunabros
I watched it the day it came out on HBO and...

I watched it the day it came out on HBO

and man, I got bored within 1 hour

and I played all of the MK games as a kid
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:22 PM.


Everquest is a registered trademark of Daybreak Game Company LLC.
Project 1999 is not associated or affiliated in any way with Daybreak Game Company LLC.
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2021, Jelsoft Enterprises Ltd.