Project 1999

Go Back   Project 1999 > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 500
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Taluvill
Forum: Off Topic 03-01-2014, 01:35 PM
Replies: 327
Views: 17,589
Posted By Taluvill
People who are complaining about PvE: Have you...

People who are complaining about PvE: Have you guys run through the first faction dungeons?
I ran through Banished Cells for the aldmeri dominion, and that was a pretty cool instance. Nothing...
Forum: Off Topic 03-01-2014, 01:31 PM
Replies: 327
Views: 17,589
Posted By Taluvill
I dont see where you guys are seeing all of these...

I dont see where you guys are seeing all of these questing bugs. Played a Khajit through level 12 and messing around on my redguard right now. Didn't have any issues with quest bugs. Some friends...
Forum: Screenshots 02-16-2014, 05:22 PM
Replies: 214
Views: 47,507
Posted By Taluvill
I have those same speakers, pretty legit. They...

I have those same speakers, pretty legit. They sound awesome!
Forum: Off Topic 02-16-2014, 05:14 PM
Replies: 327
Views: 17,589
Posted By Taluvill
Elder Scrolls Online...?

Anyone from this neck of the woods planning on playing ESO?

I played the beta for a good while and it is fun; The reactive combat is really cool, and the way they did the voice acting is really...
Forum: Off Topic 01-14-2014, 06:17 PM
Replies: 333
Views: 18,251
Posted By Taluvill
They sold me at the 1800$ donation snippet that...

They sold me at the 1800$ donation snippet that they gave us:

New Class: Druid
Got SOW?

:D

Fuck yeah! This game sounds awesome.
Forum: Red Trading Hub 10-26-2013, 03:58 AM
Replies: 0
Views: 253
Posted By Taluvill
FBSS+ranger gear

What the title says.

PST Grey, Taluvill, or Missronda in game. Thanks!
Forum: Red Rants and Flames 10-23-2013, 10:25 PM
Replies: 36
Views: 2,172
Posted By Taluvill
Well, the fact that you had the audacity to post...

Well, the fact that you had the audacity to post an AFK kill on the forums gives fact to the reasoning that you seem to think this was a kill worthy to post about on the forums, aka "a good pvp kill"
Forum: Red Rants and Flames 10-23-2013, 10:05 PM
Replies: 36
Views: 2,172
Posted By Taluvill
Haha. Its funny that you call this a "good pvp...

Haha. Its funny that you call this a "good pvp kill" I was afk because I had a real life emergency crop up: Shit happens.

It's cool though, feel good about yourself bro.
Forum: Red Server Chat 10-20-2013, 03:46 PM
Replies: 57
Views: 3,517
Posted By Taluvill
the game was insanely fun and awesome when...

the game was insanely fun and awesome when released, but now its a piece of shit. great idea and great core mechanics.
Forum: Rants and Flames 10-16-2013, 06:30 PM
Replies: 81
Views: 3,537
Posted By Taluvill
lives? :P And the 'springs are alright. My...

lives? :P

And the 'springs are alright. My sister is doing college out there now, not too bad.
Forum: Rants and Flames 10-16-2013, 05:59 PM
Replies: 81
Views: 3,537
Posted By Taluvill
Colorado? Littleton native here. Great state.

Colorado? Littleton native here. Great state.
Forum: Off Topic 08-23-2012, 07:27 PM
Replies: 19
Views: 1,320
Posted By Taluvill
Gojira sounds good, at least the song you linked....

Gojira sounds good, at least the song you linked. Sounds like it would be badass live with all their highs and lows constantly.
Forum: Off Topic 08-23-2012, 07:08 PM
Replies: 19
Views: 1,320
Posted By Taluvill
Btw, the goal here is to turn on my laptop, plug...

Btw, the goal here is to turn on my laptop, plug it in and forget about it, if that helps = P
Forum: Off Topic 08-23-2012, 07:05 PM
Replies: 19
Views: 1,320
Posted By Taluvill
No. All of this is really good stuff, keep it...

No. All of this is really good stuff, keep it comin = P

Everythin is fillin up so fast *tear*
Forum: Off Topic 08-23-2012, 05:58 PM
Replies: 19
Views: 1,320
Posted By Taluvill
Ha, its in upper new york. But yeah, I was...

Ha, its in upper new york. But yeah, I was looking for the techo remixes of stuff, good dubstep/techno stuff, rap...

People aren't into the rock scene for parties and I don't know why... lol. I'll...
Forum: Blue Server Chat 08-23-2012, 05:55 PM
Replies: 27
Views: 1,702
Posted By Taluvill
These responses are amazing, I must say. Well...

These responses are amazing, I must say. Well done gentlemen.
Forum: Off Topic 08-23-2012, 04:31 PM
Replies: 19
Views: 1,320
Posted By Taluvill
MUSIC! Need help

Throwing together a mix for a party on saturday, and with the random mix of people on here, I figured this might be a good spot to shout out for some help :p There's gotta be some DJ/Druggy/EQ player...
Forum: News & Announcements 08-02-2012, 11:34 PM
Replies: 42
Views: 8,126
Posted By Taluvill
Hey there pals. I'm coming back to kill you all....

Hey there pals. I'm coming back to kill you all. Just FYI
Forum: Screenshots 08-02-2012, 10:47 PM
Replies: 56
Views: 25,031
Posted By Taluvill
Glitch doesn't fail, glitch lets you win so you...

Glitch doesn't fail, glitch lets you win so you think your superior. Wait until I get a bit more sober, i'll throw my good pictures up there, I have quite a few = P
Forum: Rants and Flames 07-30-2012, 11:13 PM
Replies: 1,137
Views: 100,204
Posted By Taluvill
This is still going? holy fuck i've been gone a...

This is still going? holy fuck i've been gone a long time
Forum: Blue Server Chat 07-25-2012, 08:39 AM
Replies: 1
Views: 512
Posted By Taluvill
Lookin for players...

Any way to check and see if an old friend still plays other than by word of mouth?
Forum: Blue Server Chat 07-25-2012, 08:27 AM
Replies: 24
Views: 2,486
Posted By Taluvill
Even the P99 Wiki page says to do a barrel roll...

Even the P99 Wiki page says to do a barrel roll on it...

http://wiki.project1999.org/index.php/The_Tangrin
Forum: Red Server Chat 07-23-2012, 08:51 PM
Replies: 63
Views: 4,528
Posted By Taluvill
THEY WILL RETURN OF THE JEDI. Kinda.

THEY WILL RETURN OF THE JEDI. Kinda.
Forum: Blue Server Chat 07-23-2012, 08:16 AM
Replies: 8
Views: 1,485
Posted By Taluvill
I can't believe I still roll around these forums....

I can't believe I still roll around these forums.

Specialize in Alteration if you plan on raiding at all. It is your bread and butter for buffs, heals, snares, roots, etc etc. 90% of a druid's...
Forum: Blue Trading Hub 07-20-2012, 03:57 PM
Replies: 13
Views: 977
Posted By Taluvill
It's like Pryncess doesn't understand what jeremy...

It's like Pryncess doesn't understand what jeremy was saying...
Showing results 1 to 25 of 500

 
Forum Jump

All times are GMT -4. The time now is 03:36 AM.


Everquest is a registered trademark of Daybreak Game Company LLC.
Project 1999 is not associated or affiliated in any way with Daybreak Game Company LLC.
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2020, Jelsoft Enterprises Ltd.