Project 1999

Go Back   Project 1999 > Search Forums

Showing results 1 to 25 of 419
Search took 0.03 seconds.
Search: Posts Made By: Langrisserx
Forum: Bugs 12-21-2013, 06:10 AM
Replies: 14
Miscellaneous: Why did I get aggrod?
Views: 1,736
Posted By Langrisserx
had some random aggro from undead in guk the...

had some random aggro from undead in guk the other day, couldnt figure out why i had IVU on.. couldnt repeat it... briefly seeing thru IVU? sit agro.. i didnt sit i went to swim
Forum: PvP Guild Discussion 12-21-2013, 06:09 AM
Replies: 214
Views: 11,883
Posted By Langrisserx
lmfao... also i think that time on Hurb , i let...

lmfao... also i think that time on Hurb , i let bestow play.. i think i saw my name on boards and was like whyyy. i never complain.
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 05:23 AM
Replies: 9
Views: 1,296
Posted By Langrisserx
what part of what are we sposed to care about,...

what part of what are we sposed to care about, the zone the tells the shouts

http://i.imgur.com/xcU44aP.jpg
Forum: PvP Rants and Flames 12-21-2013, 05:18 AM
Replies: 28
Views: 1,351
Posted By Langrisserx
i will kill you all for your insolence

i will kill you all for your insolence
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 05:17 AM
Replies: 53
Views: 6,880
Posted By Langrisserx
WAY TO GO!!! Great video Hynch

WAY TO GO!!! Great video Hynch
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 05:15 AM
Replies: 222
Views: 23,165
Posted By Langrisserx
probably best thing about blue server is this...

probably best thing about blue server is this guild
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 05:14 AM
Replies: 9
Views: 1,296
Posted By Langrisserx
SLOW IT THE FUCK DOWN

SLOW IT THE FUCK DOWN
Forum: PvP Server Chat 12-21-2013, 05:11 AM
Replies: 47
Views: 2,513
Posted By Langrisserx
now u wanna play? game is over for u

now u wanna play? game is over for u
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 05:10 AM
Replies: 71
Views: 4,520
Posted By Langrisserx
getting hot in here brews

getting hot in here brews
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 02:16 AM
Replies: 71
Views: 4,520
Posted By Langrisserx
even if he stops now, the complete profit from...

even if he stops now, the complete profit from pixels mustve been fucking awesome... buying shit with free money... almost criminal but he raped nerds with disposable income who are raping the planet...
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 02:04 AM
Replies: 71
Views: 4,520
Posted By Langrisserx
then there is someone else selling platinum ur...

then there is someone else selling platinum ur saying... so TMO is WORSE than platlord
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 01:27 AM
Replies: 53
Views: 6,880
Posted By Langrisserx
the emperor has no clothes.. no one suckin up...

the emperor has no clothes.. no one suckin up anymore wondering if maybe u held the keys... eccezan suicide imminent
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 01:26 AM
Replies: 53
Views: 6,880
Posted By Langrisserx
man u guys sound gel... no one likes a girl who...

man u guys sound gel... no one likes a girl who jelly





see now, what we have here is a disagreement. one party, however, has proven to be a total shit bag. im gonna go with this is funny, u...
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 01:16 AM
Replies: 71
Views: 4,520
Posted By Langrisserx
it really was genius using legit accounts and...

it really was genius using legit accounts and going under radar, sadly these types of people always get over on me im just not that devious
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 12:07 AM
Replies: 53
Views: 6,880
Posted By Langrisserx
http://i.imgur.com/LuUtrfa.jpg

http://i.imgur.com/LuUtrfa.jpg
Forum: Rants and Flames 12-21-2013, 12:03 AM
Replies: 53
Views: 6,880
Posted By Langrisserx
hahaha tmo was the host platlord was the parasite

hahaha tmo was the host platlord was the parasite
Forum: PvP Server Chat 12-20-2013, 11:56 PM
Replies: 16
Views: 889
Posted By Langrisserx
dont ignore people

dont ignore people
Forum: Server Chat 12-20-2013, 11:54 PM
Replies: 5
Views: 687
Posted By Langrisserx
play on Red you will be glad to appreciate what u...

play on Red you will be glad to appreciate what u earn

blue will just hand it to you
Forum: Rants and Flames 12-20-2013, 11:40 PM
Replies: 4
Views: 895
Posted By Langrisserx
i only wish i had a dog that looked like grommet...

i only wish i had a dog that looked like grommet but i dont... lol that picture tho
Forum: PvP Rants and Flames 12-20-2013, 11:38 PM
Replies: 28
Views: 1,351
Posted By Langrisserx
cannabis really keeps you skinny, affects ur...

cannabis really keeps you skinny, affects ur metabolism.. also gut bacteria can keep u fat and/or skinny... also little universal advice at this point

but yea dont eat shit, dont buy prepared...
Forum: Rants and Flames 12-20-2013, 11:36 PM
Replies: 71
Views: 4,520
Posted By Langrisserx
well that and the people who cashed out using his...

well that and the people who cashed out using his site etc... but dont get distracted this is really funny...is funny the word
Forum: Rants and Flames 12-20-2013, 11:35 PM
Replies: 71
Views: 4,520
Posted By Langrisserx
either platlord used the same method, or this was...

either platlord used the same method, or this was his supplier, or both.

pretty fucking clear those are the options.
Forum: Rants and Flames 12-20-2013, 11:34 PM
Replies: 17
Views: 1,031
Posted By Langrisserx
to win you have to go to work every day,...

to win you have to go to work every day, apparently. go figure, i wouldnt know what thats like.

its da AIDS for me i guess
Forum: Rants and Flames 12-20-2013, 11:33 PM
Replies: 5
Views: 793
Posted By Langrisserx
can probably hire a maid cant you Loly.. OR...

can probably hire a maid cant you Loly.. OR SHOULD WE SAY PLATLORD
Forum: Rants and Flames 12-20-2013, 11:30 PM
Replies: 17
Views: 1,031
Posted By Langrisserx
hahah didnt hear about that DD anti gay rant...

hahah didnt hear about that DD anti gay rant thanks for info.. been trying to stay warm in my basement

"We want you to know that first and foremost we are a family rooted in our faith in God and...
Showing results 1 to 25 of 419

 
Forum Jump

All times are GMT -5. The time now is 11:53 PM.


Everquest is a registered trademark of Daybreak Game Company LLC.
Project 1999 is not associated or affiliated in any way with Daybreak Game Company LLC.
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.