Project 1999

Go Back   Project 1999 > PvP Community > PvP Server Chat

Reply
 
Thread Tools Display Modes
  #1  
Old 11-06-2018, 03:40 AM
DRAGONBAIT DRAGONBAIT is offline
Fire Giant


Join Date: Aug 2014
Posts: 696
Default RoZ vs r99

U all should just come play RoZ, its great tbh and leave this box empty so they realize we want a wipe guys, come one, if u love this game stop login on this empty box plz, make the wipe happen.

Love u all.
Reply With Quote
  #2  
Old 11-06-2018, 11:39 AM
dussle27 dussle27 is online now
Scrawny Gnoll


Join Date: Sep 2018
Posts: 27
Default

Pretty sure RoZ has less pop at this point, and definitely less actual people playing it.
Reply With Quote
  #3  
Old 11-06-2018, 11:49 AM
kotton05 kotton05 is offline
Planar Protector

kotton05's Avatar

Join Date: Sep 2012
Posts: 1,398
Default

Naw has more pop by far
__________________
Merkk <Rustle>
Flak <Catalyst>
Proud Iksar of Cazic-Thule
That's not my train bro!!!
Reply With Quote
  #4  
Old 11-06-2018, 01:17 PM
Tassador Tassador is offline
Planar Protector


Join Date: Oct 2011
Posts: 3,155
Default

Roz is no longer good flak will not realize that for 2 more years just like on red99. Roz needs like version 25 to be decent. It is a shitty classic experience.
Reply With Quote
  #5  
Old 11-06-2018, 01:30 PM
kotton05 kotton05 is offline
Planar Protector

kotton05's Avatar

Join Date: Sep 2012
Posts: 1,398
Default

its def better than r99 sorry you feel that way. r99 is good code tho, doubt any server will ever re-create that but the GM's here are active along with making arena type pvp events that are soon to be automated dam near wow arena like.

either way its better overall since its not timelocked with 1000 bis alts lurking.
__________________
Merkk <Rustle>
Flak <Catalyst>
Proud Iksar of Cazic-Thule
That's not my train bro!!!
Reply With Quote
  #6  
Old 11-06-2018, 01:55 PM
Tassador Tassador is offline
Planar Protector


Join Date: Oct 2011
Posts: 3,155
Default

If I had to pick shit or diarrhea to eat. Iíd either die of starvation or figure out a way to eat something thatís not shitty.

Bottom line. People like you flak sell shit sandwichís to people and I am fucking sick of it.

Roz suck and you suck.

Deal with it!
Reply With Quote
  #7  
Old 11-06-2018, 01:57 PM
shokar shokar is offline
Sarnak

shokar's Avatar

Join Date: Jun 2015
Location: Iceclad Ocean
Posts: 486
Default

Quote:
Originally Posted by kotton05 [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
its def better than r99 sorry you feel that way. r99 is good code tho, doubt any server will ever re-create that but the GM's here are active along with making arena type pvp events that are soon to be automated dam near wow arena like.

either way its better overall since its not timelocked with 1000 bis alts lurking.
good code doesnt make up for no one on staff giving a shit about red
__________________
Blueflower <Apex>
Reply With Quote
  #8  
Old 11-06-2018, 02:01 PM
Tassador Tassador is offline
Planar Protector


Join Date: Oct 2011
Posts: 3,155
Default

Quote:
Originally Posted by shokar [You must be logged in to view images. Log in or Register.]
good code doesnt make up for no one on staff giving a shit about red
Thatís basically what he is saying. Unfortunately the flip to that is mediocre code and vigilant gmís is also caca.
Reply With Quote
  #9  
Old 11-06-2018, 08:38 PM
DRAGONBAIT DRAGONBAIT is offline
Fire Giant


Join Date: Aug 2014
Posts: 696
Default

r99 code is good, but RoZ is more than ok, the classic experience is there and the server is much fresh, the experience is fresher, hell today a shield of the water dragon droped for the first time, understand what i mean? ull get the same experience than red on a fresh server, thats what im gettin. Cya on RoZ folks untill this box gets wiped.
Reply With Quote
  #10  
Old 11-06-2018, 09:30 PM
Tassador Tassador is offline
Planar Protector


Join Date: Oct 2011
Posts: 3,155
Default

Wait ROZ has a classic feel to it? Wait let me argue with the expert who gets trolled on the daily. Welcome back scrub.
Reply With Quote
Reply

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may not post new threads
You may not post replies
You may not post attachments
You may not edit your posts

BB code is On
Smilies are On
[IMG] code is On
HTML code is Off

Forum Jump


All times are GMT -5. The time now is 04:52 PM.


Everquest is a registered trademark of Daybreak Game Company LLC.
Project 1999 is not associated or affiliated in any way with Daybreak Game Company LLC.
Powered by vBulletin®
Copyright ©2000 - 2018, Jelsoft Enterprises Ltd.